پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 240496
صيامي: به‌دنبال برگزاري اردوي مشترک در کمپ اسپاير هستيم/ پيشنهاد برگزاري جام باشگاه‌هاي آسيا را داديم، نه ميزباني!
تاریخ انتشار : 1399/09/26 09:21:28
نمایش : 1255
رئيس فدراسيون دووميداني گفت: ما فقط براي ميزباني از مسابقات دووميداني داخل سالن درخواست داديم که اين مورد هنوز در مرحله ارسال پروپوزال و برنامه‌هاست.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، هاشم صيامي، رئيس فدراسيون دووميداني طي گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي شبکه اطلاع رساني راه دانا درباره وضعيت مجموعه ورزشي آفتاب انقلاب اظهار داشت: اين مجموعه حدود 20 سال است که ساخته شده اما طي اين مدت طولاني هرگز بازسازي، مرمت و نگهداري خوبي از آن به‌عمل نيامده است که ما از اين رو به وزارت ورزش و جوانان درخواست داديم تا نگاه مساعدت‌آميزي به فدراسيون دووميداني و مجموعه آفتاب انقلاب داشته باشند.

وي در ادامه صحبت‌هايش گفت: اين مجموعه در واقع کمپ رسمي تيم‌هاي ملي ماست که فعلاً شرايط خوبي ندارد. پيست تارتان، محوطه چمن و خوابگاه اين کمپ از وضعيت خوبي برخوردار نيست که ما براي جلب نظر وزارت ورزش و جوانان از معاون توسعه ورزش قهرماني و حرفه‌اي وزير درخواست کرديم تا از آفتاب انقلاب بازديد داشته باشند.

هاشم صيامي در خصوص بازديد مهدي علي‌نژاد از مجموعه ورزشي آفتاب انقلاب تهران عنوان کرد: از ايشان ميزباني کرديم تا از نزديک با شرايط فدراسيون دووميداني و اين مجموعه آشنا شوند. آقاي علي‌نژاد با مشاهده مشکلات و معايب مجموعه آفتاب انقلاب قول دادند تا وزارت ورزش و کميته ملي المپيک با همت تمام تا پايان سال جاري مسائل مربوط به بازسازي و مرمت را حل کنند.

رئيس فدراسيون دووميداني در مورد جلسه بين مسئولان اين فدراسيون و معاون وزير ورزش و جوانان بيان داشت: پس از بازديد از مجموعه آفتاب انقلاب، نشستي با مهدي علي‌نژاد داشتيم تا مسائل و دغدغه‌هاي خود را بيان کنيم. با توجه به شرايط اپيدمي ويروس کرونا در کشور و تاکيد فدراسيون بر رعايت سفت و سخت پروتکل‌هاي بهداشتي، قرار بر اين است تا تمرينات ورزشکاران ما به‌شکل انفرادي پيگيري شود و فعلاً برنامه‌اي براي اردوهاي گروهي وجود نداشته باشد. همچنين مقرر شد تا با مساعدت فدراسيون دووميداني به هيأت‌هاي استاني اعتبار مالي تزريق شود تا برخي ورزشکاران در استان خود به اردوهاي انفرادي و تمرين شخصي ادامه دهند.

وي درباره تمرينات فعلي ورزشکاران دووميداني و مربيان آن‌ها افزود: چند نفر از ورزشکاران ما در جزيره کيش اردو زده‌اند که قرار است مربيان‌شان از بلاروس براي تمرينات اختصاصي به آن‌ها ملحق شوند. همچنين حسن تفتيان هم که اين روزها به‌تنهايي در آکادمي ملي المپيک تمريناتش را پيگيري مي‌کند و احسان حدادي هم حدود 2 – 3 هفته ديگر با حصول بهبودي کامل به چيست برمي‌گردد. فرزانه فصيحي هم با کمک اسپانسر خود براي آمادگي بيش‌تر به صربستان سفر خواهد کرد.

رئيس فدراسيون دووميداني در مورد مسابقات ليگ برتر اين رشته نيز اظهار داشت: خدا را شکر توانستيم مسابقات را در تابستان به اتمام برسانيم و از آن‌جايي که عموماً ورزشکاران در فصل پائيز و زمستان به تمرينات بدنسازي و عمومي مي‌پردازند، دور بعدي را سال 1400 برگزار خواهيم کرد. تلاش مي‌کنيم تا باشگاه‌هايي که در رشته فوتبال با اقبال و رونق خوبي مواجه هستند را به دووميداني ترغيب کنيم تا ليگ پربارتر و پوياتري داشته باشيم.

صيامي ضمن تکذيب شايعات پيرامون کانديداتوري فدراسيون دووميداني ايران براي ميزباني از مسابقات جام باشگاه‌هاي آسيا، تصريح کرد: ما فقط به آقاي دهلان الحمد پيشنهاد داديم تا براي جايگزيني مسابقات جايزه بزرگ که اتحاديه دووميداني آسيا از آن ناراضي بود، از تورنمنت جام باشگاه‌هاي آسيا در منطقه شرق و غرب استفاده شود.

وي در ادامه صحبت‌هايش تاکيد کرد: برنامه‌اي براي ميزباني از اين تورنمنت نداشته‌‎ايم چرا که زيرساخت‌هاي آن هم وجود ندارد و ما فقط براي ميزباني از مسابقات داخل سالن درخواست داديم که اين مورد هنوز در مرحله ارسال پروپوزال و برنامه‌هاست و چيزي تأييد نشده.

هاشم صيامي با اشاره به نشست مشترک بين وي و رئيس اتحاديه دووميداني آسيا گفت: ايشان ميهمان کميته ملي المپيک بودند که ما از اين ظرفيت استفاده کرديم تا محورهاي گفت‌وگوي خود را بيان کنيم. ما از آقاي الحمد درخواست کرديم تا با استفاده فدراسيون دووميداني ايران از مربيان بادانش بين‌المللي براي ارتقاي سطح خودمان موافقت و مساعدت کنند. همچنين خواستيم تا يک کرسي در حد شأن و جايگاه دووميداني ايران در مجامع آسيايي و جهاني به فدراسيون ما تعلق بگيرد که با اين موضوع موافقت و حمايت شد.

وي در نهايت عنوان کرد: اخيراً هم از دهلان الحمد و مسئولان دووميداني قطر درخواست کرديم تا مقدمات برپايي يک اردوي مشترک بين ملي‌پوشان دووميداني ايران و قطر در کمپ اسپاير مهيا شود.

انتهاي پيام/

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html